pitt hit o dit.

Hej hopp.
Magen gör inte lika ont nu. SKÖNT!
Jag vill verkligen iiinte opereras. Läste på blondinbellas blogg att hon också haft ont i magen. Och åkt in. FY! Läskigt.. Nej, jag klarar mig bra här hemma, jag vill absolut inte sövas och knivas. USCH!!
Ska sova nu, vaknar jag upp med världens värk får jag väl åka in antar jag.
Men jag har haft detta i 24 timmar nu, hade det varit någon inflammation hade jag ju fått feber nu. Så jag kan nog vara lugn. :)

Men som sagt, sängen nu. Blev inte mycket sömn inatt..

Natti nattiii!


ps. kommer drömma mardrömmar inatt. de visade precis penisar på tv3. inte alls kul. jag vill inte se en massa okända penisar. (jag vill bara se kända, hahahaha). nej, skämt å sido. jag vill inte alls se penisar när jag ser på tv!! okej, nu lät det som att jag vill se det i verkligheten men det vill jag inte heller. får nog sluta förklara mig nu. finns bara en penis jag vill se, punkt slut.
Brad PITTS då alltså. hahahahaha.

nej fy vad jag är trött.

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, det hade jag gärna gjort :)



Var i Skåne bor du?

2009-09-01 @ 00:47:25
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, det hade jag gärna gjort :)



Var i Skåne bor du?

2009-09-01 @ 00:47:26
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: michelle

Hej.. Hoppas du mår bättre nu.. Men du, min kompis hade en sprucken blindtarm och hon hade ingen feber.. hon var på håret att dö.. Åk och kolla dig för fan.. Krya på dig

2009-09-02 @ 07:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0