Nu är det sommar, nu är det sol.

Goood morgon.

Igår blev det en del tv-tittande. Mest 2 and a half men.
Hur kul är det programmet egentligen på en skala från 1-10?
Det är lätt en 9a på det. Jag gillar det skarpt!

Nu ska jag äta min gröt, sen måste jag faktiskt plugga.
Efter jag har hämtat tvätten. Och läst lite bloggar. ;)

Och så ska jag springa och hämta en c-vitamintablett och en "kvinna" tablett.
Börjar undra om jag verkligen är en kvinna, för jag tänkte att jag kanske
hade ont i huvudet av (h)järnbrist, eller b12. Men dessa tabletter innehåller över 100% av dagligt intag och jag borde alltså isåfall inte ha brist på det längre. Men huvudvärken sitter i, den finns där när jag vaknar, varje dag. Typ. Sedan försvinner den mer och mer under varje dag, för att komma tillbaka på morgonen.

Kvinna-tabletterna hjäper mig alltså inte. Borde jag gå över till man- tabletterna?
Eller ska jag köpa en specialarkudde? Specialarsäng?

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Så där hade jag förra veckan. Nu feber och annat trams!



Jag har inte svininfluensan. Har gett mig diagnosen feber..Har INTE svininfluensan. Det verkar läskigt..

2009-08-25 @ 09:53:09
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Anonym

veromoda =) Visst älskar man bara den? Kram!

2009-08-28 @ 10:47:59
URL: http://crooneman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0