La la la la la la la life is wonderful!

Igår satt jag barnvakt till två söta flickor, de var så duktiga och snälla.
Den ena somnade sittande kvart över sju, och den andra halv nio...
Känns bra att passa barn för man vet hur mycket det uppskattas.
Och så är det roligt också!

Idag har jag, Andy, Jossan och Stek varit hos Steks föräldrar och badat, roligt och mysigt. Vi hade parfotboll, jag och Andy vann trots en skadad tå som nog måste besöka vårdcentralen imorgon. Inte min, tro det eller ej!
Jag gjorde faktiskt några mål!



Inte våra snyggaste poser, men det var kul att vi lyckades få tre bilder från olika tillfällen på kvällen där vi skrattade utan att hinna posa!


Tack för en underbar kväll Flisan och Anna. ♥
Vassego Anna, kopiera hjärtat om du vill. Höhö!

Nu blir det något jag sett fram emot hela veckan.. De två sista avsnitten på Harpers Island!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Om jag hade varit kille och om jag hade varit i rätt ålder, ja då hade jag stalkat dig!! Du är så otroligt sööööt! :D

2009-08-03 @ 18:33:30
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0