Hallooo.

Fan.
HypoFrida har ju blindtarmsinflammationssymptom. :(
Förutom att det började göra ont igår, lite smått. Har hållt i sig fram tills nu och det har blivit värre de sista timmarna. Gör jävligt ont. Men jag spyr inte, har inte feber heller.. Det borde itne vara blindtarmen men eftersom jag är hypo så tror jag ju det direkt. Haha...

AJ AJ AJ AJ!


Har varit i Köpenhamn i ett par timmar men vi fick åka hem utan att ha ätit middag eftersom jag hade så ont, och var skittrött. Dessutom regnade det och vi kunde inte hitta på något att göra förutom att äta. Och vi var inte hungriga då. :P


Nej nu ska jag kvida lite.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men det är ju inte alls bra!! Bättre nu hoppas jag?

SV: Egoina vet nog nånstans att hon får ägg i sig via köttbullar och bullar etc.. hehe

2009-08-31 @ 21:10:35
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Stackars liten! Hoppas det går över fort!!=)

2009-08-31 @ 21:36:09
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0