Fridha

Jag har verkligen en kropp som en gud.

Som Buddha.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Detta är typ den längsta dagen i mitt liv. Jag är på jobb, har TRE hela timmar kvar till jag slutar. Det är 180 minuter. Fattar du hur långsamt en minut går, när man kollar på klockan var 30ionde sekund? Här är inga kunder eftersom alla tror vi har stängt. Inga varor kommer hem eller kan fyllas på, eftersom vi ska flytta. Inga kunder behövs ringas. Lönt att städa dagen innan vi stänger? Och skulle en ynka kund komma hit går han direkt eftersom butiken nästan är tom. Ynkkkkkkkk! Varför uppdaterar du inte din blogg oftare? :P

2009-08-13 @ 14:14:39
Postat av: Frida

Meneee- jag var ju i skolan:P

2009-08-13 @ 18:31:48
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0