bara strunt.

Det är ju inte alls kul att vara i tid. Popcornen är till och med poppade. De kommer vara kalla när folket kommer. Mitt smink kommer hinna försvinna. Mitt hår kommer lägga sig. Mitt humör kommer bli mys-lördaghumör. Att vara i tid är väldigt uppskattat. Mycket roligare att springa och göra sig i ordning med sällskap. Nu sitter jag bara och tänker på vad som kan gå fel. Borde jag ta fram lite roliga spel? Musik? Ska jag öva in en hel dans som jag kan roa sällskapet med senare?

Hahaha. Okej, jag överdriver. Men jag börjar ju tro att det är något jag glömt göra när jag sitter här i min ensamhet och ser på simpsons.

Förresten så är det sjukt var mycket större lägenheten blir när Andy går härifrån. Skönt nu såklart. Men jag är glad att jag vet att det inte kommer vara såhär stort och ensamt när jag kommer hem inatt. Nu undrar ni kanske hur jag kan tycka här är stort... Haha, men det är bara när det är städat (förutom all kaos i garderoben då!) och Andysen och hund precis gått...

Jaja, intressant. Eller?


Mina converse, i brist på andra bilder. Ja, det är då inte mina på bilden, men de är likadana som mina. :)

Okej, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Conversen är skitsnygga!

2009-08-29 @ 22:02:32
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Gun

Du hann ju blogga, det var väl bra!:)

2009-08-29 @ 22:21:17
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

De är fina, men skall du behålla de då? Lite för stora var de, eller? :D

2009-08-30 @ 11:02:16
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0