Valborg

Mysedaaau!
Jag har Arne hos mig nu. Han låg precis i fönsterkarmen. Så jäkla söt.
Idag ska jag städa, handla och laga mat, och sen vid 17.30 ska jag träffa folk på Ribban.
Ska bli myyyysigt!

Undrar när jag skall inhandla min kjol och mina TVÅ par skor som jag inte kan sluta tänka på? Hm.
Lördag tror jag!
Så kan jag ha det på mig (inte båda paren skor samtidigt, såklart..) på lördag när vi ska grilla.. Jaaa, mys!

Frågan är om jag ska laga maten och städa innan fyra, och sen gå och handla när hunden har blivit hämtad, eller om jag ska handla innan och lämna hunden. (Som ylar av sorg, och det är väldigt lyhört i huset. Illa)
Finns ju risk för att den goda drickan kan ta slut om man inte handlar tidigt. Japp, så är det på härliga Kronprinsen.
I-landsproblem?

Kommentarer
Postat av: Myaraq

När jag först läste arne, tänkte jag på en gubbe.



Sen slog det mig att gubbar inte jätteofta ligger i fönsterkarmar.

2009-04-30 @ 13:19:13
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Jag tog en semesterdag i dag. Hunden har fått lång runda, systemet har öppet märkte jag.. och i kväll skall jag till Hbg och festa lite. Inga nya skor här, men det är på tiden. Hmm, får nog shoppa lite på lördag jag med. :D

2009-04-30 @ 13:38:33
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Ullis

SV: hehe vi är två stycken som driver den här bloggen den ena är jag, Ullis och det är jag med håret och sen har vi Olivia och hon dansar disco på hög nivå. Fast jag, Ullis, dansar också så på sätt och vis stämde din kommentar :D

2009-04-30 @ 14:30:38
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0