Underbart. Men grått.

Halvtråkig dag. Grått ute, stökigt inne.
Jag har plugg, städning och sorterande av tvätt framför mig idag.
Känns lite tråkigt, men inte så himla jobbigt.

Jag har ett ganska skönt liv måste jag säga!
Bor i en liten, men mysig lägenhet, perfekt läge.
Har en underbar pojkvän som bara är störig ibland.
Har okej med pengar. Mer snart hoppas jag!
Har ett, eller kanske snart två, underbara jobb.
Och sen har jag en rolig födesedag att se fram emot också! =)

Nu måste jag bara:
Gå ner i vikt
Komma igång med Mary Kay
Fixa lägenheten, alternativt flytta till en tvåa. Förslag på nästan gratis tvåor med samma läge som denna lägenheten?

Sen är allt frid och fröjd. :)

Första och andra punkten har jag iallafall börjat jobba på.

Ser fram emot en till resa detta året. Men det kanske går lika bra med en skön sommar hemma?
Får se.
Har fått jobberbjudande... Vill resa, men det går åt så mycket pengar! Dels dom jag lägger ut, dels dom jag inte tjänar. Jag får se hur mycket jag lyckas spara ihop, sen bestämmer jag mig!
hejdå

Kommentarer
Postat av: Elise

Nuuu då frida? Nu ska den där kontrollgrejen vara borta så du kan kommerntera :P



vad är det för jobb?



kRAM!

2009-04-01 @ 14:02:23
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: Rebecca

"Ni kan också göra böghög på en bänk, sitta på varandras axlar, jaga varandra på skolgården och gömma er bakom bilar eller putta ner varandra från bänken. Roligast är när Nadia åker i backen."



Haaha.. liiiite kul var det väl?? Från kenzas blogg..:P

2009-04-01 @ 16:26:36
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Lisa

Din nya bakgrund ser ut som en gardin! :P Har du hörrt om Hannas fisk??? Svinball!

2009-04-01 @ 19:25:40
Postat av: Frida

haha, jag vet.. en tantgardin :D

Ja, hon skrev ett sms till mig om att hon köpt en fisk som hette Magnus.

Men nu skriver hon ju att den heter Louise. :P

2009-04-01 @ 20:50:52
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0