Mysigt


Var ute och gick med Nathalie i över en timme precis...
Så mysigt! =)

Hon tog upp en intressant sak:
Varför säger alla vuxna till sina barn "Du behöver inte skämmas, alla ser likadana ut!"
Say whaaaaat.
Nu får man bara höra att alla är olika, och visst är det så?
Jag ser iallafall inte ut som Sophia Bush.


Hahaha. Nattas kommentar vid handikappsbadet (hon var nog inte medveten om att var någonstans vi var just då.):

-Åååh, här ska man spendera mycket tid i sommar!

Jaha du.



Jag och hårmousse....
Håret ser bara blött och konstigt och rufsigt ut.
Jag som ville ha volym och lockar.
Crap.

Snart ska jag och Andyboy (haha, kidding) se en film. OM han kan slita sig från Stefan och Little big planet vill säga.
Jag blev precis sugen på att bjuda in mig själv i spelet faktiskt...


Plugga, vad är det?

Kommentarer
Postat av: Elmina

Jaa eller hur, jag vill typ ha alla , haha! :D

2009-04-07 @ 20:55:09
URL: http://tings.blogg.se/
Postat av: Elmina

H&M & nelly.com :)

händer ikväll då ? :)

2009-04-07 @ 21:00:28
URL: http://tings.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Letade upp Arne. Han ser gullig ut, men jag kan inte säga det högt, kanske Madde hör.., eller kanske inte. Hon hör kanske dåligt, hon börjar bli gammal (11 år) och så gör hon inte alltid som jag säger... haha

2009-04-07 @ 21:04:14
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Nathalie

"Fin blogg du har".

Promenaden tar vi snart igen!

Puss, see yaa imorgon! :)

2009-04-08 @ 09:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0