Mysig helg

Jag och Andy passar Andys systers hus och hund. Älskar detta huset. Speciellt sängarna. Och trädgården... poolen.. när man väl kan bada då då. :)
Har Arne här också, så hundarna har fullt upp med att tigga uppmärksamhet.
Cindy, som är en blandning mellan en rottweiler och en schäfer, tror att hon är ungefär lika liten som Arne, hon hoppar upp i sängen PÅ Andy. Gulligt värre.

Nu sitter vi och kollar på Robinson, och jag är TRÖTT som en gris.
Ska nog läsa lite "så länge vi båda andas".
Den är bra. :)

Imorgon ska vi hem till tjejen som vi upptäckt Mary kay genom (?), på öppet hus.
Ska bli trevligt. :)

nej men gud vad trött jag är!

Igår var Jossan o Stek här, det var trevligt.
Roligt när Cindy satte sig på Andys huvud. Hon satte på Andy, så att säga.




Hajs svajs.


Kommentarer
Postat av: Steko

Synd att vi inte har det ögonblicket på film när hon satte sig på andy. Det var skojjigt värre haha:P

2009-04-05 @ 15:55:12
Postat av: Jossan

Haha ja det ögonblicket har vi skrattat åt hela helgen! :)

2009-04-05 @ 17:51:04
URL: http://alluk.blogg.se/
Postat av: Elise

Nu frida, nu kan du kommentera :D

2009-04-05 @ 18:40:21
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Varför är han naken och inte du? höhö jag vill se mer naket!!! :D

2009-04-06 @ 14:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0