Matmode

Rätta mig om jag har fel. Men har det inte blivit så att folk tycker det är inne att äta onyttigt?
Jag tycker att man alltid ser bilder på folks bloggar att dom äter t.ex negerbullar till middag. (Egoina, haha)
Och andra småbloggare också, såklart.
Ju mer onyttigt och mindre nyttigt man äter desto coolare är man. Om man är smal. Och klagar på att man är tjock.

Jag är sjukt inne alltså.
Fast jag har ett minus. Det syns på mig.

Haha!

Nog om detta.

Idag ska jag (förutom att äta onyttigt) sticka upp till stan, har ett presentkort som ligger i väskan och skriker "ANDVÄND MIG!!!", det börjar bli lite jobbigt så jag får väl ta tag i det.
Försökte få med mig Anna men hon var upptagen. Får se vem jag kan ragga upp. Har i och för sig inga problem att gå i stan själv.. Men ändå. :)

Jag har EN HEL DAG på mig att göra ingenting. Hur härligt är inte det?
Inte alls. Jag måste både städa och tvätta egentligen. Varför måste man göra det på sin lediga dag, whyyyy?

Egentligen borde jag gå på ett Mary kay möte ikväll. Men jag pallar verkligen inte.

Nope.

Hajsvajs

Kommentarer
Postat av: Daniel

Klart man ska slafsa snask.

2009-04-22 @ 12:30:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Jag antar att en annan också är rätt inne då...men jag klagar INTE på att jag är tjock, orka, som om det spelar roll...spendera mycket pengar på stan nu=)

2009-04-22 @ 14:09:12
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0