killzone

Igår var vi hos Majs, på sexparty.
Det var ball! Jag gillar sexleksaker. Att titta på dom då.
Stora butplugs, lakan som liknar en sopsäck som man ska ha glidmedel på när man har sex, dildosar med discoljus.
Hur kul är inte det liksom???

Folk gick hem vid ett, vi stannade kvar och åt till två.
Killarna fick fixa maten medan vi satt och foto på oss själva. Så ska det vara.

Ikväll ska jag hem till Jossan. Har beställt pizza av henne, tänkte beställa capricciosa, menbeställde istället calzone. Med färska tomater, färsk paprika och vitlökssås. Hur grisigt hade inte det varit ?!?! Usch.
Tackar Jossan som rättade mig där. :P

Nu måste jag plugga loss, kommer lägga in bilder från igår om det finns tid till det.
Finns det antagligen INTE eftersom jag ska vara hos Jossan halv sex, och jag måste ha typ 1,5 timme att göra mig i ordning på och sen tar det en halvtimme att ta mig till jossan. Jag måste alltså börja göra mig i ordning halv fyra och har bråttom.


BYEBYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0