HJÄLP

Jag behöver hjälp.

Ska jag:
1.Föna håret, lägga mig i bingen och sova så att jag orkar med en film ikväll

2.Se på Vänner,  öppna min oöppnade Sex And The City-box, och hoppas på att jag orkar se en film ikväll
 
3.Föna håret, göra mig sjukt snygg (eller ja, fixa till mig alltså), sticka till min kära pojkväns träning för andra dagen i rad, och förhoppningsvis dra med mig en vän, typ ANNA eller NATTA, intresserade?

4.Se vänner, föna håret, läsa ut sista boken ur Twilightserien

5. Städa (nej!)

6. Diska, borde jag göra... stackars vasken är fylld....


Ja... Hjälp som sagt!


Faaaan. jag vill ju se vänner, se sex and the city, göra mig fin,  sticka till träningen med en vän eller två, se en film och mysa riktigt mycket.
Jag vill också att här ska vara städat och diskat. Och jag ska ha gjort det. Men jag orkar inte göra det.

Ps. Jag satt upp och sov idag när vi pluggade. yeshhh...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu blev jag väldigt väldigt arg på dig.. FÅR ITNE JAG FÖLJA MED?? :'( GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT.! Nä skoja. det är OKEJ! :D

2009-04-21 @ 19:36:34
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Jag tycker att du skall låta bli allt det där. Det är trevligt att du bloggar, tycker jag! :D

2009-04-21 @ 20:40:45
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0