Härligt

  • Att våren är här
  • Att jag har en underbar pojkvän som gör mig glad
  • Att jag har vänner som gör mig glad. Både nya, gamla och nygamla.
  • Att jag har en underbar familj.
  • Att jag har en liten men härlig släkt.
  • Att jag har en ganska härlig lägenhet, bara ett rum för lite.
  • Att mina blåbärsfläckar gick bort från klänningen. (Tror att dom gjorde det.)
  • Att det funkar med mina allergisprutor!!!! Jag har inte känt något på hela helgen. Det var EN dag jag kände mig jätteallergisk för någon vecka sen. Men sedan dess har jag inte känt något.. HÅLL ALLA TUMMAR NI HAR FÖR ATT JAG SKA MÅ BRA DENNA VÅREN OCH SOMMAREN! Hade varit SÅ himla underbart.


Nu ska jag och Andreas se på film, sedan ska vi soooooooova.
Tvätt och städ imorgon.
Har knappt varit hemma på hela helgen så här är ungefär lika stökigt som när jag hade haft min "födelsedagsförfest". (Förfest o förfest.. nåja.)

Jag ska nog faktiskt ta och rensa ut bland mitt smink imorgon. Har just nu 4 stycken necessärer med smink.
Lite väl mycket kan jag väl tycka.

God natt. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härlig känsla att känna sig nöjd! Det är ju dit vi alla vill! Försök hålla fast vid känslan, fastän sakerna på listan förändras!!! :)

2009-04-13 @ 10:35:12
Postat av: Anna

Måste också kommentera bilden! WOooowww vilka bröst du får i den toppen!!!!!!!!!!!!! hahahhaha jääääättttefin bild!

2009-04-13 @ 10:36:18
Postat av: Frida

haha jag tycker brösten ser lite konstiga ut.. men tack :D

2009-04-13 @ 12:23:06
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jättejätte söt bild på dig <3

2009-04-13 @ 17:09:40
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Daniel

Härligt med positivt tänkade - go girl!

2009-04-13 @ 18:39:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0