Ge mig min cykel.

Idag är jag segast i stan.
Tur att jag ska hem till Nattas mamma och spela kort med Natta och tanterna, annars hade jag suttit här hela dagen.
Har dock tagit undan lite tvätt, duschat o gjort mig i ordning, och kollat igenom mina skoluppgifter.
Seg som jag är har jag inte börjat med dem.
Lite ångest att jag ska göra 7 uppgift varav en är att läsa en bok, en skönlitterär på 300 sidor eller något.... får hoppas att den är bra, då går det ganska snabbt för snabbläsarN.

Nä, nu ska jag göra mig i ordning, sminka mig. Dagens höjdpunkt.

Jag saknar min gamla cykel.
Den nya är bra och så.
Men den gamla var perfekt.
GIVE IT BACK TO MEEEEEEEEEEE.
Jävla aphuven.



Haha, fin bild.

Nåväl. Baibai.

Någon som vill ge mig en klassisk svart monark?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jaa.. rejäla brännskador.. men nu har hon i alla fall en turfemma som skyddar henne mot framtida brännskador från salsasås..:)

2009-04-14 @ 17:22:36
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha det var nog första å ända gången de hångla.. i basängen.. hahaha så jag älskade oxå sen scenen..

var faktiskt oxå lite tändpå adam...

2009-04-14 @ 17:52:40
URL: http://disconnected.blogg.se/
Postat av: Anonym

De snodde Kims cykel också.. igår. Snyft. Puss

2009-04-14 @ 20:20:12
Postat av: Miss Dramaqueen

Vad har hänt med cykeln=)?

2009-04-20 @ 20:40:02
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0