Födelsedag!

Många har frågat vad jag önskar mig i födelsedagspresent...
Här får ni en ledtråd.



Neeeej, jag bara skojar.
Jag har ju min fina pojkvän. =)

Jag har önskat mig:
 Parfym (escadas nya såklart...)
 Stavmixer (man måste ju följa trenden och göra smoothies, eller smuttis som Andys kära mamma säger.)
Fina trosor (jag är så trött på mina, och det är inget jag vill lägga ner pengar på just nu.)

Mycket intressant.

Idag har jag lyckats plugga, är snart klar!
Wiiiiie.
Då blir det dusch och sedan skall jag promenera till stan. Har ju INGA kläder till imorgon. Jag vill ha en fin klänning! Men då måste jag köpa skor med. Och helst en bh för mina två favoriter som egentligen är för små har gått sönder. BAH. Störigt.
Men MYCKET intressant.


Kommentarer
Postat av: Dramaqueen

Vad är det du ska göra imorgon=)?



Svar: Vår ensemble har precis satt upp Djungelboken. Väldigt roligt=)

2009-04-08 @ 15:01:15
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0