Doda dodaaa..

Blogspot är inte lika bra som blogg.se. Iallafall inte när man ska skriva kommentarer. :P
Det går kanske var femte gång för mig...
Så byt ändå Elise, kämpakämpa! :P

Har precis varit på Bo01 och solat med Andreas och Mattias, och Arne.
Arne tyckte det var för varmt och vi glömde såklart ta med vatten till honom. Stackars hund. Han har iallafall fått lite att dricka nu. :P

Nu ska jag och Andy se The lost world, alltså Jurassic Park 2.
Sedan ska vi ta oss till Lorensborg, till systerns inflyttningsfest. Ska bli KUL! :)
Efter det vet jag inte vad som händer, om folk ska ut, eller om Andy övertalar mig att följa med hem och se film.
Vi har inte haft en myskväll på hur länge som helst.  Man vill ju inte sitta inne när det är så fint väder!
Men vi får se vad det blir.
Mysa med film får vi göra imorgon. :)

Ha det så bra gott folk, kommer slänga in en kvällens outfit ikväll.
 NOT. Det här är ingen modeblogg. Och hade jag lagt in en outfit hade det ändå inte varit moderiktigt, så nej.
Haha.

BYEBYE!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag vill oxå ha någon att mysa med! (Men Madde är rätt okej..) Rad 3 i ditt inlägg hör till texten ovanför va?? Annars får du byta gubbe! Ha ha ;D

Sv: Tyvärr är jag lättväckt och när tidningsbudet kommer är det kört - jag kan inte somna om. Inte kul, men man lär sig att leva med det. :(

2009-04-25 @ 15:52:50
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas ni får det najs ikväll hos din syster (:

2009-04-25 @ 17:45:22
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Hehe, bra det att du höll dig till ämnet ovanför!



Om "puta":Jag hade kortkort på mig, men inget extremt, men jag togs ofta för spanjorska när jag var i Spanien och det är klart att går en fin katolsk flicka klädd så där så är hon inte mycket värd i den kulturen. Jag tog inte illa upp - visste och vet vem jag är, så jag bjuder på storyn istället. ;D

2009-04-25 @ 17:55:53
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless

Känner igen det där med blogspot. Först när man trycker på skicka står det typ att det blev ngt fel. Men då e de bara att trycka en gång till direkt efteråt så brukar de funka :-)

2009-04-26 @ 01:32:12
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0