Det ÄR svårt ibland.

Men woho!
+ 10 på min statistik, jag börjar bli rejält poppis! :P

Jag har en störig dag idag.
När jag var liten skrev jag tillexempel "Det onda ökat" om min favoritbok.
Ögat, Frida. Ögat.

Nu tänkte jag skriva till en kompis på msn:
"Hoppas det går bra."

Men höll på att skriva:
"Hoppas det går pra."

Har ni också såna problem ibland? Hahaha.
Kan man ha en dutt dyslexi?
(Höll på att skriva anorexi, sedan epelepsi.. - inte för att det har med dyselexi att göra. Bara för att orden är lika. Och för att jag har en knäpp-dag idag.)

Kommentarer
Postat av: Lena

det kallas ffp och jag har det också, haha! fat finger problem :P

2009-04-03 @ 15:46:30
URL: http://plopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0