Ballar av stål

Nice! Typ besöksrekord trots att jag inte uppdaterat idag.
Haha, man blir helt beroende av att kolla på det. Töntigt, I know!

Ser på Ballar av stål nu. Det programmet är underbart!!!
Fast jag gillar inte frågesporten. Den är bara jobbig.
Denna gången var det dock roligt. Men jag tycker så synd om dom som gör det...

I förra avsnittet då.. När den blonda tjejen (Kaninkokerskan) skulle ragga på en upptagen kille, och hans flickvän gick iväg och grät och han stannade kvar och SKÅLADE.
Fyyy, då fick jag lite ont i magen!
Och vad säger Andy???
"Awww, stackars den killen..."
Blir man irriterad eller?
Haha.
Och han erkänner, om det varit flickvännen som suttit kvar och skålat med en kille som kommit och raggat, ja då hade det varit synd om pojkvännen.
Hm.
Haha, knäpp.

Idag har jag varit hos en skolkamrat och pluggat hela dagen. Och träffat den underbara lilla ungen igen!
Aww.

Idag är det måndag, och om tre dagar fyller jag 22 år. 22 år.
oj jävel.
jag började bli rynkig för två år sen alltså.
shit.
tacka vet jag mary kay. ;) 


Hittat en bra spegel att posa i.
Speciellt när jag står på toaletten.
Det får ni se en annan dag. ;)



Såg precis att den där jävla raggande tjejen kommer vara med i detta avsnittet av Ballar av stål också..Gr.grgr.
Vet inte varför jag blir irriterad på Andy när jag ser henne.. Men men.. det får han ta. ;)

"Andreas, vad hade du sagt om jag sa att jag var kär i dig?"
Vadå då? Hon är inte intresserad av mig?

Dööööhhhh. hahaha. :)

Nej, men gud vad jag flummar. Baaai bai.

ps. Finns det hopp kvar för den högra blomman???

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har fått två stora innebrännare i pannan :( börjar tappa hoppet för Marykay!

2009-04-07 @ 11:18:29
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0