vad säger ni om..

Min dag idag...
Läkaren, fick en maaassa stick i armen, men det var ju bra, för vet ni vad?!?!
Jag ska börja på hyposensibilisering, dvs, jag kanske blir av med min björk- och gräspollenallergi!
YEEEIII!
MEN- det innebär fyra sprutor första dagen, två om dagen i två dagar, och sedan typ en var 4-6 vecka, i fyra år.
 IIHHH!
Det är det värt, om det lyckas. Inte helt säkert att det funkar... då avslutar man hela grejen efter två år, om det inte hjälpt alls...
De sade att om jag var rädd för sprutor nu lovade de mig att jag skulle bli av med den skräcken. Det är ju bra.
Jag har ingen sprutskräck (som vissa andra, stackars Bex t.ex), men jag tycker att det gör jätteont ofta. Influensavaccin t.ex!
Nog om det, jag är glad! :D

Jag har börjat gilla Next och Scarred på MTV... Det är nice program. Även om Next är sjukt pinsamt, och Scarred är STÖRT!!! Haha!
Igår såg vi lite på A shot of love with Tila Tequila. Så gulligt program!
Det var sött när hon sade vem hon valde och sen ändå sprang bort till den andra och kramade henne jättemyckt och grät. Ofta skiter de i den som dom valde bort, och det är ju lite konstigt. Påhittade känslor?
Tila har för övrigt typ världens snyggaste kropp.. liiiite liten kanske, men hon är ju asiat så det är inte så konstigt.
Intressant?
En sak som stört mig sen Bachelor gick på tv, var att Jesse valde Jess och inte Tara! bah, såna program är inte bra för mig. Tara som var så söt och nervös att hon fick gå ur limon och spy i en buske... that's love! haha..
Rätt
Fel
Fast båda är söta, men kolla Tara... Oooh.

Nu blir det
 - Idol
- HEROES
 titta här gott folk. Åh? Nice body?

Kommentarer
Postat av: Andy

kom och lägg dig din lilla g33ck

2008-09-17 @ 20:24:12
URL: http://hämlizzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0