UPPDATERING!

Haha, jag har ju så fullt upp om dagarna att jag inte hinner uppdatera här. ;)
NOT.

Har jobbat idag, veckans skönaste dag, 7.30-13..... Nu har jag gjort mig lite vacker, not igen, och är påväg mot bussen (snart).

Är bjuden på sexparty snart, weeeiii! :P
Vet dock inte om jag kan gå, och KAN jag gå så har jag inga pengar att handla för. :(
 Andy får sponsra, tycker ni inte det? Det är väl mest han som tycker det är kul ändå!
 Eller vad vet jag, sånt har vi aldrig testat.
Haha, låter som om jag tror att han tycker det är kul att leka med sexleksaker med sig själv men det är inte riktigt så jag menar! ;)

Nåväl gott folk, kommentera mer så skriver jag mer. ;)
BYEBYE!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tjejen! Hur är allt hemma i gråa Sverige? Jag har det toppen! Vill också gå på sexparty, har hört att det ska vara riktigt roligt! Hehe!

2008-09-04 @ 11:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0