ungjävlar

Jobbet gick bra idag. Man saknar ändå barnen när man varit från dom ett tag...
Dock är vissa SÅ JOBBIGA! Lyssnar inte för fem öre.
Jag stod och SKREK på dem, och de lyssnade inte, min hals är förstörd.
Blev nästan hes, och jag blir typ ALDRIG hes.
Aja. Skit i det nu.
Jag fick reda på att jag är ledig imorgon. SKÖNT. Även om jag varit hemma hela veckan är det inte samma sak som att vara ledig.

Jag MÅSTE fixa mitt hår, det har förfan gråa slingor lite varstans.... UUUH. ;(
och jag har inga pengar!!! Jag har verkligen inte några pengar.
350 kronor att leva för ifall jag gör det jag hade tänkt.
Alltså FAN.....
Nästa månad blir iallafall liiite bättre.
Och inga födelsedagar tror jag.
Fanfanfanfanfanfanfanfan. :(

Tur att man har en tät pojkvän som gör lumpen. (hm. vad får man, 74 kronor/dag? ) haha!
Något deprimerande inlägg....
Men ändå.

Usch!
Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0