underbart

Det ska bli så SKÖNT när Andy muckar. SÅ SKÖNT!
Ingen mer stressig helg, utan söndagsmys i hans sällskap, ingen mer trött fredag utan mys, förutom 10 minuter innan vi somnar..... (Eller jo, vi ska inte mysa VARJE fredag, men det ska iallafall bli frivilligt att inte göra det (hoppas jag).)
ÅÅÅH.
Det är så TRÅKIGT att ha en pojkvän i lumpen.
När man inte riktigt orkar vara social, och man inte vill träffa någon kompis för man inte skulle vara något vidare trevlig ändå, då saknar jag Andy så jävla mycket. Som idag, hade svinont i huvudet och var trött (sov nästan en och en halv timme, smart nu när jag ska sova igen..:/)....
Hade ju varit så underbart om han bara suttit och spelat, eller legat och kollat tv så vi kunde mysa.... medan jag vilade. ÅHÅH.

Ville inte spela Guitar Hero själv heller, men som på beställning kom min syster in och frågade om vi skulle spela, wie! Tur att man har en syster. ;)
Tur att man är SÅ mycket bättre än hon på tv-spel. ;D
Höhöhöhöööö!

Imorgon ska jag upp i stan, ska INTE shoppa, har inga pengar. Kanske något mysigt. Något höstigt. Kanske.
Om det skriker "KÖP MIG! KÖP MIG!", så kanske...
Ska träffa Jossan iallafall. :)

Sen är det torsdag, då öppnar jag. MYSIGT. NOT!
Sen fredag, mysigt, även om jag måste stänga in mig på mitt rum. ;( haha.
Sen lördag....
Har en "ledig" helg och har inte hört något om vad som händer. uuuh. :( Just nu känns det som om jag kan sova bort hela helgen ändå.
Ska smygsova redan nu.

Snart söndag och två veckor med Andy! WIIIE!

BYEBYE!
Och varsågoda för ett otroligt intressant inlägg. :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ska öva i smyg så att jag blir bättre än dig på det jävla spelet! :P Not, jag lär inte ens förstå hur man startar det. Klart du kan vara med mig, laman, fisken och emma på fredag. Straffet är att du får hjälpa mig att baka en paj. "Jag vill inte bli en paaaaj" och att du har/ska dricka. :) Puss

2008-09-03 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0