Uh

Skulle egentligen upp till stan och träffa en vän idag, men en var sjuk på jobb så jag jobbade till halv fem istället för ett. trist, men pengar!
får bli stan imorgon istället.

Syster har flyttat till en eeegen lägenhet. UUUH! Inte alls sugen på att flytta själv, onä. Först intalade jag mig att jag inte alls var avis, men jag vill också flytta!!! Även om mitt rum är underbart och nästan lika stort som hennes rum i hennes lägenhet..... det är ändå ens egna lägenhet.... vill vill vill. Snart får det bli. Det blir iallafall innan september nästa år ;)

Nu blir det idol, imorgon blir det jobb, stan (måste ha snygga höstskor, har bara sommarskor!) och sen hjälpa systern med flytt om det finns något att hjälpa till med. :)

Nu blir det Idol!
Heja Johan Palm och Robin Bengtsson!
Hoppas de är bra idag, hoppas att Robin är lika bra som på hans audition!
Kan bara se två killar i finalen, och typ fyra, fem tjejer.

Nog om det, nu ska jag fortsätta ringa Rebecca, vem svarar inte i sin telefon PÅ SIN FÖDELSEDAG?!!

BAAAI

Kommentarer
Postat av: Bex

men men men men... jag var ju på biiiioo.. :P det är en ursäkt, faktiskt! och du.. du får INTE glömma Lars. Han har helt klart den bästa rösten av killarna! Det mååååååste du hålla med om annars blir jag arg på dig. haha...:)

2008-10-01 @ 17:55:24
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0