Sjuk

Saknar Rhodos en aning.... Hade dock inte velat göra om resan (jordbävningjävel)....
Men en annan resa.... Kanske en liten billig Sverige-skidresa någon gång i början på nästa år? Ett gäng som åkt dit... hade varit mysigt! Hyrt en stuga, åkt lite skidor, spelat lite mysiga sällskapsspel på kvällen (DOCK EJ MONOPOL!).



Sov från 00.00-13.00 idag och då vaknade jag av att Andy ringde...
Väckte mig från en lesbisk mardröm, tack älskling.. :)

Har precis sett a shot at love with tila tequila. även om vi såg vem som vann hela så är det ändå skoj. Imorgon blir det lite bråk där, måste ju ses...
 Om det är imorgon vill säga... enligt tv.nu skulle det inte vara något program idag, men imorgon ska det komma ett... så jag får väl se. Det är ändå rätt sent, och jag börjar tidigt på onsdag.
Imorse när jag vaknade kunde jag knappt svälja, och mådde inte alls bra.
Men nu mår jag lite bättre och kan svälja utan svårigheter, fast det gör ont.
Kan nog jobba på onsdag iallafall!
En hel vecka hemma, uuuh. Mycket pengar. :(

Nu ska jag lägga mig i bingen.
Snart fredag igen.
FAN vad det är tråkigt med en pojkvän i lumpen?
Han är hemma typ EN dag....
Visst han har varit ledig i 4 veckor och sen 2..... men, precis när man börjat vänja sig vid att ha honom hemma ska han ju iväg igen, och han lökar ju bara om dagarna när jag jobbar när han är hemma och det känns ju inte heller toppen.
Ska bli skönt när vi båda jobbar faktiskt.
Så man kan börja planera framtiden lite mer....
Blir NOG så att jag skaffar en lägenhet, och han bor kvar hemma (men kommer vara hos mig typ alltid ;) ett tag.
Sen kanske vi flyttar ihop.
Känner att jag vill ha en EGEN lägenhet, som jag kan ha HUR JAG VILL.
Iallafall ett litet tag. Sen kan han flytta in och städa och diska. Och laga mat. Jag kan tvätta. Och bädda. Haha.
Usch vad mycket strunt jag skriver, det är ju sjukt!

BAII.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Om det är du och Andy som åker på skidresan kanske, kanske jag och Kim hade kunnat hänga med? :) Om vi har pengar.. och jag kan övertala honom. :P

2008-09-23 @ 11:56:32
Postat av: Frida

ja, klart! :D

vi ska försöka få med ett gäng... och ni är ju en bra början! :D

ska abra se till att jag har lite pengar också. :/

2008-09-23 @ 13:18:39
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Bex

hade varit kul... men jag kommer ju åka till isla de margarita i början på nästa år. blir nog lite tight och lite för mycket pengar att ligga ute med.:(

2008-09-23 @ 16:00:04
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0