kärlek

Jag är så GLAD att jag träffade Andy. Undrar vad jag annars gjort som jag ångrat sen.
USCH!
Hösten 2006 var underbar med Rebecca, men vissa saker borde bara raderas! USCH!
Justin Timberlake - Losing my way
Red Hot Chili Peppers - Snow.
Två skitbra låtar som jag önskar att jag aldrig hade hört förr.

Matthias Reim - Was ist nur los
Matthias Reim - Verdammt, ich lieb dich
Hahaha! <3<3<3<3<3<3

Åååååh, Gran Canaria med Rebecca.

Haha, fan vad BALL vi hade. Speciellt i vår bungalow. Hahaha!

Nä, nu ska jag göra något.
Imorgon kommer Andy hem!!!!  :)
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Bex

vi hade så jääävla ball! :D en underbar vecka hade vi där... känns så längesen!

2008-09-06 @ 17:33:55
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0