If you ever change your mind

ÅH.
Hahaha. Kan inte sluta lyssna på youtubeklippet med Robin Bengtsson.
Han kommer ju aldrig bli bättre än så.
Hoppas nu bara inte att han blir alla fjortisars dröm trots att han inte ser bra ut. (Typ som OLA? Sen NÄR ser han bra ut?!)


Citat från K3, när en kille haft sex med en ful tjej.
"Jamen vadå, bara för att hon är ful ska väl inte fittan behöva lida."

Har en äcklig klump i halsen, inte för att jag är ledsen... nej, det är nog en ofräsh slemklump.

Jobb imorgon. Hoppas jag inte blir för trött.

Vet ni vaaaaaaad?
Den 31 oktober.... ska jag och Andreas se BJÖRN GUSTAFSSON! Ska bli kuuuuuuul!
Har inte bestämt oss om vi ska se både fredag och lördag eller bara fredag. På 6e raden. :)
På tal om fjortisförälskelse liksom. Haha!

Nu ska jag snacka klart med älsklingen, sen blir det Idol :)

Baaaaaaai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0