IDOL

Hinner ju inte göra om en hel sida när det är Idol ikväll. Nänä.
Får ta det en annan gång. Försökte en massa men det blev inte bra....
Har fixat lite på denna istället så jag är med nöjd med den.

Måste ha en header där jag är brunhårig istället dock. Har bara en massa "efterklippning"-bilder och en massa toalettposebilder när jag precis har sminkat mig färdigt... Haha, inte så roligt att ha på en header tycker jag.
Får tvinga älsklingen att vara med på lite foton i helgen så blir vi av med det i-landsproblemet. ;)

Nu börjar idol igen, byyye bye!










Kanske en av mina favoriter. Kan han inte bara fixa håret?
Men ååååh.. Hans röst är riktigt fin. Missade honom när han sjöng idag dock. Var han bra?
Baaai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0