Fredag - jag tvivlar på min sexualitet

Hade en jättetrevlig ikväll igår!
Tvingade mig på här hemma, när min syster hade tre tjejvänner här. De skulle äta paj och göra olika drinkar. Jag snyltade på allt. Kändes väl inte bra, men drinkarna var ju sååå spännande, och när det gäller pajen.. jag skulle ju ändå äta!
Sen spelade vi våghals. Jag fick iväg ett sms till två vänner om att jag tvivlar på min sexualiet, och undrade vad de tyckte jag skulle göra. Jag fick inget svar.
Lisa skickade till två stycken att hon tyckte det luktade lite avlopp hod dem sist hon var där.
En av dem hade hon inte varit hos på typ två månader, och hon svarade "Ja, jag vet, vi har försökt ALLT men det funkar inte, vi vet inte vad det är."
Eller något i den stilen....
Skönt att sitta och ta det lugnt och ändå ha jättekul, och skratta skitmycket... inte allt för ofta det händer. Hade gärna gått och skakat rumpan på KB eller något ikväll, nykter... Får se vad som händer!

Sen spelade vi en massa Guitar Hero. Mia hade aldrig spelat förr och klarade det på medium på typ 75% eller vad det nu var. Haha, en annan får kämpa. Men jag ska inte vara bitter!

Ikväll kanske jag ska träffa Maja och Niklas... Maybe!
Kanske Jossan också?

Vaknade vid nio imorse och låg och läste till elva och åt frukost. Sen sov jag till två. haha!

Guru Josh Project - Infinity

BYEBYE!
Som det ser ut nu, är jag duktig.
-1,9
tjoooho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0