diiiingdingding

Lite shopping blev det ändå... lila kjol på indiska, örhängen från glitter och ett linne från bik bok....
inga dyra saker iaf. det är ju bra.
och jag köpte lite te också.. grönt te med blåbärssmak och ett med vanilj och honungssmak från Søstrene Grene.... måste lära mig att dricka te...

Älskar hösten på ett vis... eller två... eller tre...
Mysiga hemmakvällar i mysga kläder med bra program på tv... :)

IDOL OCH HEROES IKVÄLL!
Wiiiie!
Följer inte idol egentligen, men en dag som denna när man har tagit sig lite ledigt från sitt annars så stressiga liv, kan man väl se det....

Nä, nu ska jag dricka mitt blåbärste och äta lite choklad. (Men bara lite!)

Jag är duktig!
 -0,9.

Byebye. :)

Kommentarer
Postat av: Bex

duktig frida :)

2008-09-03 @ 21:38:56
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Bex

men AJAJ på choklad.. stöder dig inte där! ;)

2008-09-03 @ 21:39:10
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0