baboo

Idol var bara pinsamt. Den nya juryn var väl OK, men lite wannabe den andra. Lite väl elaka. Men iofs, vad ska man säga? Vissa som är med är ju verkligen sjukt dåliga. Och andra får ens bröstvårtor att stå! Haha...
Men vilken liknelse, "Du ser ut som en italiensk ficktjuv".

Mitt te var goooott. :)
Fokladet också.

Haft en myskväll med mig själv.
Men hela förra hösten såg jag Heroes med Andy... Liiiiite mysigare än att se det själv.
Förutom att det är så stökigt när han är här. Värre än nu. Och sängen är ALLTID obäddad. Jag kan ligga på den utan att hela sängen bäddas upp, men så fort han lägger sig i sängen blir den heeelt knasig. Inte mysigt.
Men kramarna är mysiga. Bara så att ni vet! ;)
SÅ INTRESSANT!

Nä, nu ska jag se slutet av Heroes, sen blir det bingen för hela slanten, börjar ju 06.15 imorgon. Så nice. not?
Men slutar iallafall 13. :)

BYEBYYYYEE!

vill iallafall ha en arnekram, men inte ens det får man. taskigt värre. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0