AAH.

jag känner mig så kinkig, lat, otrevlig och allt annat dåligt...
orkar inte göra någonting.
haft världens konstigaste förkylning (?)...
feber onsdag-torsdags natten...
mådde okej torsdag kväll, okej på dagen på fredagen, fick feber fredag kväll, mådde okej på morgonen (och åkte till tivoli och mådde hyfsat bra resten av dagen.. vi hade lovat andys systerbarn att vi skulle dit.)
fick sen feber på kvällen igen och hela dagen i dag har jag mått skit. :(
har jätteont i halsen, är yr (kanske för att jag legat ner hela dagen?), har ont i huvudet och är sjuuuukt trött. har även träningsvärk i magen efter all hosta.

mmmmmmmeh
och idag åker andy tillbaka, bajs bajs bajs bajs, jag som har varit världens tråkigaste och sämsta flickvän denna helgen.... uuuuhhh :(

men vi hade iallafall trevligt igår..
nä nu ska jag masa mig ner för trappan och hålla honom sällskap när han lagar mat (=värmer soppa, höhö).
Fasar inför bussresan hem, kommer inte bli nice, min hosta brukar flippa ut på bussar...

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0