12 par strumpor åt lilla far

Haft en riktig filmkollar dag... Sett både Heroes (avsnittet som vi missade igår)
och Hulken.
Jag gillade Hulken, kanske bara för att Edward Norton var med, och Liv Tyler...

Nu blir det pizza, pappan fyller 51 idag, och det var alltså ett år sen farfar dog.
Hoppas denna födelsedagsmiddagen blir mer munter än förra.
Fast jag hade nog ändå hellre suttit på Astrea och sett på grekisk dans... Som förra året.
Kunde varit där detta året med Andy, Lisa och Kim. Det hade varit något!
Kanske Hanna och Charlie också. Och Ika och den hon hade velat ta med sig. (höhö)
Nä nu flummar jag bara ut hela grejen.
Måste gå, har ju inte slagit in pappas present än. (12 par strumpor från Dressman).
Vad ska man göra, gubben blir ju inte glad för något. En gång var Lisa eller jag vågade nog att köpa en bok till honom.
Vad jag vet har han fortfarande inte läst den. Gubbjevel. Pizza och strumpor får det bli!

BAIIIIIIIIIIIIIIIIIs

s:et kom från Andy, min otroooligt mogna pojkvän, som aldrig går ut och rastar hundfan.
"Tänka sig att jag alltid ska gå ut med honom..." muttrar han och går.
Haha!
Så han ska sitta och spela ps3 och löka medan jag gör mig i ordning och gör mig fin dagen till ära, och när jag är klar ska jag gå ut med hunden, så att HAN kan göra sig klar?!!
Andy i ett nötskal.
Och han förståååår inte varför jag inte vill?!:P
Måste nog leta reda på pappas present nu...
Baiii!
Förresten? När är fars dag? Någon?

Kommentarer
Postat av: ika

höhö:( det kommer inom sin tid

2008-09-20 @ 17:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0