Lördagsmys

Ikväll kommer Linda hit... Båda två satt hemma och gjorde ingenting så jag bjöd hem henne hit på filmvisning. Vad vi ska se har vi inte bestämt, men jag måste säga att jag är sugen på Heartbreak Hotel! KANSKE kommer Eric också hit.. :)

Maten blev GOD! Blir dock aldrig lika god som hemma hos Jossan.... Men den får iallafall 4/5 toasters!
Nu måste jag nog gå härifrån om jag ska hinna diska innan 20.00... Vill inte gärna stå med disken när Linda har gått hem...
Imorgon blir det bio med syster och kusiner... eller kusin... Beror på hur fyllekossan mår imorgon! :P
Vi ska se "Låt den rätte komma in".... Lite blandade känslor för den filmen... Gillar inte svenska filmer (Förutom Heartbreak hotel typ...).
Vi får väl se hur många toasters den får. Hahahaha... Nej fy, jag får inte bli en älskabjörn-fjortis, inte mer än vad jag redan är.
Jag måste sluta med smileysar i min blogg, men HUR ska ni då förstå när jag skämtar?
Jag kan ju inte avsluta varenda mening med "haha"....
Stort problem det här..... (haha eller :P vill jag avsluta den meningen med..)

Nä, bai bai gott folk!
Förresten, 19 dagar. 19!!!!!!!!!!!!!!!! ååååååh. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0