Underbart

Detta har nog varit årets bästa helg... Haha, nästan iallafall!
Fan vad kul jag har haft! :D
För det första kom Andy hem i torsdags på sin födelsedag... Han fick fina presenter, och jag fick en extra natt med honom! Haha!
I fredags tog vi det lugnt, JAG såg filmen Strangers, fyfan vad rädd jag var. Han sov.
I lördags mös vi, och såg Cars, fast vi somnade båda två... Sen träffade vi Andys lumparkompisar, stack och åt med dom, hade så JÄVLA kul även om jag kände mig lite utanför, som ensam tjej och icke jägare.
Sen gick vi hem till Andy, och det kom några till.... Jag och Natta som enda tjejer, men för min del gjorde det ingenting, jag hade riktigt kul!!
Tror dom andra håller med. Sen stack vi vidare till White, och sen Slagt....Haha!
Träffade typ tre jag kände på Slagt.... TRE? Hur många missade jag egentligen? Haha. Illa. :P

Lite bilder från lördagen:


Jaaao.
Baaaaaaaaaaii :)


Kommentarer
Postat av: bex

var det kul på white? han ludde, du vet från heleneholm som ordnade den där innebandynatten, han kom till harrys efter att ha varit på white. han sa att det var riiktigt dåligt. hur var det?

2008-10-13 @ 19:44:25
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0