Underbart att bo hemma

Någon slipper diska för någons mamma tycker inte det lönt att sticka till jobbet än så hon har en kvart över.... Det är ju ganska skönt måste jag säga!
Mitt äckelfinger såg inte fram emot disken... Jag kan lyfta på halva min nagel nu, eller nej, mer 1/4 av nageln.... Har en liten böld (dock ej varböld) där nageln skulle ha suttit. Hur fint som helst.
Jag undrar var nageln är som skulle ha växt ut där bölden sitter.... Och jag undrar verkligen hur min nagel kommer se ut sen. Är ganska trött på detta köttiga såret nu.
Säg till om ni vill ha foto på det så sätter jag in det här på bloggen! ("haha" hade passat fint här efter denna meningen...)
Visade fingret för alla på festen igår, snacka om partytrick!
 NOT!
 Ingen var intresserad,  vad besviken jag blev.

Nä, nu ska jag... bädda sängen!
BAAI=)

Kommentarer
Postat av: sofie

meen nej! är såret kvar?! (ja, jag gillar att kommentera saker :P)

2008-10-25 @ 20:02:05
URL: http://metrobloggen.se/smorel
Postat av: Stek

Vill se bild, haha :P

2008-10-26 @ 15:54:09
Postat av: Bex

stackars fingret :(

2008-10-26 @ 19:26:01
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0