Tila&Bobby

BEX-
Enligt bobby dumpade Tila honom, hon gav honom inte ens sitt nummer efter programmet så dom sågs inte mer när det var slut. Men jag har inte pratat personligen med någon av dem, så vad vet jag? :P

Bestämde mig för att inte ställa klockan igår, för om man lägger sig vid tolv, så finns det INGEN möjlighet att försova sig om man börjar 13 dagen efter, eller hur?
Fan vad mycket skönare det var att gå upp utan att klockan ringde....

Idag ska jag bara  jobba till fem, sen har jag ingen aning. Eller jo, man kanske ska ta och ringa en vän, lite sådär spontant? Höhö. Brukar bli så trött efter jobb bara.... Kanske för att jag är uttråkad eftersom jag inte gör något, det är en ond cirkel. höhö.

Nu ska jag göra mig vacker och sedan ta mig till juuubbet.

Kan ni tänka er att det är mindre än en månad kvar nu?!

Baibaaai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0