SVÅRT VAL!

Mina problem.
Ikväll visas både Mina jag och Irene  OCH A shot at love with Tila Tequila 2. (Enligt Kenza dårå, jag ser inte att det är säsong två? men det har gjorts mycket reklam om det dock.)

Blir nog Tila....
haha!
Världens problem alltså.

Är trött trots att jag sov 22.30-9.50 idag. Haha sovit för mycket tro?!
EN måndag kvar idag.

Funderade på att söka högskola idag. chansa lite. drömmen försvann när man behövde natur b till det programmet. :(
Vill bara hitta något att plugga nu!
Tittar igenom allt men inget intresserar mig, så jävla tråkigt. :(

Nä, lite mat nu!

Haaaaj.


Kommentarer
Postat av: Elise

Vilket prograaaam? Nu blev jag nyfniken =)

2008-10-14 @ 21:05:37
URL: http://elisesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0