stay with me

Gårdagen var verkligen lyckad!
Missade såklart bussjäveln, fick för mig att den gick 19 över från macken, men shi fick jag, den gick typ 14!
Men jag var inte sist in på Elysee för det.
Det var hur roligt som helst där, fondue är en väldigt social maträtt. Jag åt dock inte det och det är jag glad över. Ser ut som blodiglar. USCH!
Jag åt fläskfilé med extremt god potatisgratäng istället. Fyfan vad gott det var!
Proppmätt efter 2 av 3 fläskfilébitar, åt typ igen sås, och jag åt inte upp potatisgratängen. Tyckte inte bernaisesåsen var god.... Skumt! Men bra!
Sen stack vi till Lilla torg, till Gökboet. Vakten var tveksam på att släppa in oss eftersom vi var 13 pers, och några av killarna var 88or... sen ser jag ett helt gäng 89or, tjejer som han släppte in. As!
Men vi fick ju komma in utan bråk.
Där hade vi också jättetrevligt, snack om allt möjligt... Det var skoj!
Jag ville till White senare, men de andra ville till Slagt. Sen segade alla ihop så det blev ingen utgång alls. Men det gjorde inget, är dock sugen på att dansa! Det blir fest nästa helg igen så då kanske jag får utlopp för det! ;)
Då ska Andys lumparkompisar antagligen komma ner hit, wohooo! Ska festa med dem, och några gamla klasskompisar till Andy och sen ska jag ta med mig Natta också. Ska bli kul! :)

Här får ni en väldigt fin låt....
Nu ska jag se one tree hill och gossip girl. Jag önskar att jag haft ett badkar, då hade jag badat istället. Riktigt badabadkarväder idag ju!


Kommentarer
Postat av: Niklas

haha "badabadkarväder" det var ett bättre ord än vad jag beskrev den som. ;) "dödsdag"

2008-10-05 @ 16:31:54
URL: http://torngren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0