Söndagsångest

Vi gick upp tidigt idag för att hinna göra saker.
Jag har gjort mig i ordning och bäddat och packat ihop mitt, och han skulle köpa ett batteri på tre på triangeln. HAN HAR VARIT BORTA I EN TIMME! Och inte har han mobilen med sig heller så jag kan ringa och stressa honom. Han kan ju i och för sig lämnat den hemma med flit av just den anledningen, att jag itne ska ringa och stressa honom.... Men nej, så långt tänker inte ungen. GR.
"Amen fixar vi allt nu kan vi vara hemma igen vid ett"
Jo visst, vi ska bara köra och köpa frukost och sen köra (om vi får låna bilen vill säga) till Niklas och äta den. MMMEH.

Jag är trööööööööööött som ett svin.
Igår såg vi världens sämsta skräckfilm "Dödens våning". Hade hopp om att den skulle vara bra, för det var samma regissör som till [REC]. men fyfan vad den sög.
Precis som om man inte bankar skiten ur den lilla taniga kärringen som försökt döda både dig och din man, när du har chansen? Uh. Nä, spring iväg från henne när ni har alla vapen, och hon sitter fast med handen i sopmixern(sån där farlig grej som fanns innan... i vasken?) lämna gärna kvar några vapen till henne för att göra det mer spännande.... Usch.
Förresten var det Andys idé att vi skulle sticka dit, jag sade at tjag var trött. Jag hade rätt trevligt även om jag mådde sjukt illa och var trött, men Andy låg och sov. Blir man irriterad?

Nåväl, nu ska bitterf*ttan här sluta klaga.
BAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIII.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

den är inte alls läskig. mer osm en thriller :)

2008-10-19 @ 19:59:28
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja det tycker jag :D

2008-10-19 @ 20:09:13
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0