SHOPPINGDAG!

Har nyss tittat på Idol med mor min.
För min del kan Sepideh, Jenny eller Linda åka. Dom är grymma alla tre, men de andra är bättre...
Har varit på stan med Nathalie (som ska skaffa blogg, yeeii!), hela dagen idag... Riktigt kul!
Satt och fikade på Espressohouse länge, sen shoppade vi, och shoppade lite till....
Hittade ett par skor som jag kollat på som har kostat 599, som nu var sänkta till 299, det var riktigt NICE!
Sen hittade jag smink, en dubbelögonskugga och ett läppstift, för 10 kronor var!!! Det är ju ren lycka. ;)
Inte nog med det, innan jag stack till stan gick jag in på skånetrafiken för att kolla om jag hade något kvar på nått av mina 4 busskort... Två var fyllda med en liten slant, typ 15 kronor var, och ett hade 185 kronor! Så tjejen i luckan gjorde så jag fick ett kort med typ 200 kronor! Blir man glad eller glad?
Har dessutom köpt ett par fina strumpbyxor och en liiiten inflyttningspresent till Lisa.
NICE shoppingdag alltså!

Jag är dock lite trött, kunde inte sova igår vid 22 som jag hade tänkt... nä, var vaken till 22.40, och då var det likabra att slå på tv:n igen för att se om Robin och Johan gick vidare, vilket dom gjorde, YEIII!
Sen var det att försöka sova igen, somnade typ 23.15, skönt när man skulle upp 05.15. NOT!!!
Är ju ganska trött nu om man säger så. Ska nog hoppa i bingen!

Imorgon ska jag hem till Natta, se hennes lägenhet och titta på idol. Har även bjudit in mig själv på en bit mat. Fräck som man är.

Jag måste verkligen ha ett badkar nu, jag badade typ en timme om dagen förr. Tror ni jag saknar det?

Intressanta saker jag skriver... verkligen... bara för det måste ni också få reda på att mitt finger, med inflammation i, håller på att tappa nageln, kanske. inte så trevligt.. :(

Jobbigt att veta att Andy är i skogen och mår piss nu. Riktigt jobbigt. Längtar SÅÅÅÅ mycket till nästa torsdag!!
Blir ju inte bättre av att lyssna på Aerosmith - I don't wanna miss a thing... Så den stänger jag nog av nu.
God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0