Regnruskdag=badabadkardag

Dagen har varit helt okej, men det är synd att inte klaga. ;) Synd att man inte har ett badkar, fan vad jag vill ha ett badkar. Även om det är snyggare med dusch...
Gick som sagt upp med tuppen, tog en powernap, jobbade 2,5 timmar mer än vad schemat sade.
Sen skulle jag cykla till Limhamn men det sket sig. Som förväntat.

Ikväll ska jag se Gossip girl, och One tree hill, om dom blir klara, dom jävla serierna. Min dator är verkligen kass. :(

Lisa, bara så att du vet det så tvättar mamma imorgon, moahahaha, jag slipper fortfarande tvätta själv!
Avis?! ..... nä, trodde inte det heller. :(

Nä nu ska jag se VÄNNER! Jag såg första avsnittet någonsin igår, det måste det ha varit.
Vem visste att Monica varit intresserad av Joey, och att Ross's (haha) fru träffade Susan på gymmet? Och att Phoebe var den som skulle sex-trösta Ross? Jag tyckte det var roligt iallafall... :D
Tila Tequila 2 är ju en stor besvikelse. Killarna är dumma i huvudet, förutom en asiat, minns inte vad han heter. Finns fler snygga tjejer än killar. Illa om en ickebi/lesbisk tycker det.

Förresten, jag och Andy har FUNDERAT på att flytta hemifrån, flytta ihop. INGET bestämt, så inget tjat om det. Egentligen ville jag ju ha en egen lägenhet som jag kunde göra vad jag ville med, men när jag sade det och gav som exempel att jag ville ha ett blommigt duschdrapperi med matchande "toatunna" (soptunnan på toaletten), sade han, att om det var anledningen kunde han offra sig och ha det på vår toalett! hahaha!
Han är så snäll min Andy. :D Våga inte säga att han är gayig! :P

Vänner nu!
Baaay!


Kommentarer
Postat av: Elise

Men fraaajda.... Vi får köra "vänner"-marathon så du blir lite uppdaterad :P

2008-10-16 @ 19:14:18
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: Frida

jaaaaaaaaaa :D

nästa helg, nästa helg! ;)

2008-10-16 @ 21:29:05
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0