Parlamentet har blivit sämre

Jag sitter och skriver intressebrev till lägenheter. En tvåa i slottstanden.... ÅÅÅH! Hade ju varit SÅ UNDERBART! Nära till allt, nära till Natta, nära till Niklas, nära till Arne (haha), nära till systemet (haha igen), nära till Netto(haha), nära till stan, nära till 4ans buss som går till Bunkeflostrand..... ÅÅH!
Hade varit så perfekt, give me!!!
Men det är ju såååå många som vill ha lägenheter så man ska ha TUR,TUR och KONTAKTER och TUR och .... ja, tur.
Det är bara att söka på!
Nu ser jag parlametet. Tycker det är jobbigt när mannen från Hipphipp är med, Anders Jansson... Man är nervös när han snackar, man vet aldrig vad han kan säga. Tur att det inte är live. Man ska ju bli överraskad, men det ska vara en rolig överraskning... ingen jobbig.
Gillar verkligen inte Per Andersson heller.
Gillar faktiskt bara Pia av dom som är med idag.
Men var är Johan Glans? Björn Gustafsson? Soran Ismail? Annika Lantz? Magnus Betnér? Henrik Hjelt? Johan Wahlström?  Mikael Tornving?
Blev en liten lista där.... Men ändå, dom är roligare än dom töntarna som är med nu!

ÅH! Nu har Andy åkt igen och kommer inte hem förrän vi ska se Björn Gustafsson LIVE!!!!!!!!! Haha, det ska bli så BALL! Björn och Soran!!
Men det är fan nästan två veckor dit.... USCH!
Nä, nu ska jag se på tv och sen ska jag sova för jag börjar tidigt imorgon. :(

HAAAAAAAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0