Ojsan

Igår skulle jag ha Vänner-marathon med Elise..... Och jag skulle passa Arne...
Sen blir Elise aldrig frisk och eftersom jag inte vill bli smittad så träffades vi inte.... Får ta det nästa vecka, viiisst?
Så jag stack till Maja som hade lite party! Det var jättekul ett tag, sen blev jag irriterad på att inte kunna vara mig själv, kände mig lite som Serena, som inte vill ta all uppmärksamhet från Blair... om ni förstår hur jag menar? ;)
Rätt jobbigt, men hur kul är det när folk går ut ur rummet när jag kommer?
Meh.
Okej om dom ignorerar, otrevligt och barnsligt, men det kan man väl ta. Men när folk går ut ur ett rum när man kommer är det inte okej längre, tycker jag. Det var förfan 3 år sen jag snackade lite för mycket med en av dom... Kanske dags att komma över det? Nu låter jag sur och det är jag verkligen inte, det är bara irriterande för det förstör stämningen, iallafall för mig.
Förutom det var det en trevlig kväll, men jag var trööött, såklart...

-6,3 idag....
Wiiiiie. :)

Nästa fredag är det Björn, Måns, Soran och Özz som gäller, och två veckor efter det så MUCKAR ANDY!
Ska bli skitkul.... Ska också bli kul att åka upp till Örebro! Vet inte hur mycket jag ska vara med på, Andy tror att jag ska vara med på plutonfrukosten och allt men näää.... Haha! Det tror jag inte att jag ska. :P
Ska bli skitkul att träffa hans kära lumparkompisar igen!
Och Natta ska med mig upp och träffa dom, viisst? ;)

Idag ska jag se One tree hill, det som kom ut FÖRRA veckan, jag är dålig på att se dem....
Sedan ska jag till affären, intressant intressant... Sen ska jag laga "Kyckling i rosa sås" med fjärilspasta, som är min favoriträtt förutom "Mias fläskfilé" (med potatisgratäng). JAG ska laga mat... Haha! Får se hur det går!

Nä, nu blir det frukost och OTH!
Förresten, det är ganska många som läser nu jämfört med innan, kom igen, kommentera! Jag vill ju veta vem som läser... och jag är faktiskt duktig på att svara på kommentarer!
Baaaaaaaaaaaaaiii =)


Kommentarer
Postat av: berit

Uuh, va den bra :D ? jag ahr inte vågat läsa den än haha, ska börja snart, men på kvällen är det ju helt läskigt haha :P

2008-10-25 @ 14:27:22
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jag tyckte det var kul att träffa dig=). Tycker vi kan hitta på något SNART igen.

2008-10-25 @ 15:25:49
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vet vad du menar, har varit med om det också. Längtar också tills jag och Stefan ska gå och se Björn och dem andra. hihi. Lycka till med kycklingen ;) hoppas det blir gott!!

2008-10-25 @ 16:38:42
Postat av: Frida

Jossan: Ni måste ju få era biljetter snart! :)

Jag ska börja laga maten alldeles strax... :D

2008-10-25 @ 16:46:18
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Anna

Då jag befinner mig sjuuukt långt bort och inte kan hålla reda på allt skvaller...... vem går när du kommer in? Vem gillar inte dig? Vill bli mer insatt :P hehhe puss

2008-10-25 @ 17:09:08
Postat av: sofie

jag snokar lite på bloggen då och då ;) får höras om klänningshopping senare :)

2008-10-25 @ 18:17:02
URL: http://metrobloggen.se/smorel
Postat av: Frida

Sofiiie, jag kan inte kommentera i din komplicerade metroblogg?!

Jaaa, vi ska shoppa klänningar! :D

2008-10-25 @ 19:36:34
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: sofie

njaa, jag valde att ta bort den funktionen :P

2008-10-25 @ 20:00:09
URL: http://metrobloggen.se/smorel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0