Nyklippt och lägenhet

Ja, var ska jag börja?
Håret blev KORT! Skönt och snyggt, men hela nacken syns, ångest. :p känner mig litta fet av det.
Men färgen är jättebra. Kanske bara om man tittar noggrant som det är rött men ändå :P
Ville ha det lite ljusare egentligen....

Lägenheten..... Blev först besviken....
Men sen kom jag på en massa bra saker med den... sovrummet/vardagsrummet är ju jättefint.
och det finns badkar .... fönster på två håll (kök och sov/vardagsrum)...
två stora garderober... (utan hyllor dock!)
det är väl egentligen småsaker som inte är bra.... förutom att det luktar i badrummet, typ rök, från grannarna! mendet skulle dom fixa.
och gasspis? why?! en liten liten ful, som stod i en glugg... och inte ens fyllde ut den. :P
när jag var där hade jag bara ont i magen för att jag tyckte det var skabbigt... nu när jag tänker på det.... så skabbigt är till att ta i..fult är det... men man kan ju göra det hemtrevligt ändå..?
eller hur?!
Bättre läge och bättre pris för den storleken kommer jag aldrig att få!
Ska titta på en lägenhet på lördag också... 10 kvadratmeter mindre... men också 1200 billigare! (2000 kronor mindre än vad systern betalar för sin lägenhet som är 2 kvadrat större bara..)
kasst läge (lundavägen)...
nåväl... får se vart det leder!
jag kanske inte ens får lägenheten... den ska visas för fler ju!
men jag vill nog ändå ha den! haha... meh.
ska prata med min kära Andreas så fort han ringer, se om han kommer stå ut att vara där med mig... haha, han som är van vid att bo i dyyyra,dyra hus... men det löser sig, vi får iallafall vara ensamma och kan bestämma allt heelt själv. :)
men jag vill ha lägenheten!

Nu ska jag ... jagve tinte vad. se heroes kanske? har varit kass med det på sistone.
ska iallafall byta om till mjukis.
halsen gör fortfarande sjukt ont, men imorgon ska det nog kännas bättre.
hoppas det, för efter en heldag idag är jag helt slut.

pusshaj

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så kul att du/ni tittar på lägenhet! :) Vad är det ni tittar på för nåt? 1a eller 2a? Det bästa är ju att man hittar en lägenhet som man kan tänka sig bo länge i. Ta inte bara en lägenhet för att du ska utan välj en som säger "YES här ska vi bo". Annars blir det lätt att man tröttnar fort när man sen märker att det man ville ändra på i lägenheten inte går så fort eller som man tänkt sig. Så leta ordentligt. Bättre att se för många än för få.

Hoppas ändå ni hittar nån snart!! Håller tummarna!! Kramar :)

2008-10-31 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0