Mysig morgon

Gick upp en kvart innan klockan ringde idag. Jag som brukar snooza i typ 30 minuter...
Läste i metro igår att det inte var alls bra att snooza, att det tvärtom var ganska dåligt. Tror det stämmer.
Jag har 30 minuter på mig tills jag måste gå, och jag är nästan helt klar nu. Ska bara äta upp min goooda frukost (dock inte så nyttig!), och sen ska jag borsta tänderna.
Om jag bara kunde vara så mysigt halvtrött varje morgon och inte halvdöd som jag brukar vara.... Jag har fanimig 30 minuter att lägga mig o sova på... haha powenap på morgonen?

-5,1 idag. Kanske en liten anledning till varför denna morgonen är ganska mysig. :P

Nä, nu ska jag vila lite...
BAAAI
Är inne på datorn för att kolla mina pengar, är ingen nörd. ;)


Kommentarer
Postat av: Tanja

Tjenare pudding :) Du är iallafall redig och äter frulle :) min brukar bestå av 4 koppar kaffe (så man håller sig hela dan) Ha en underbar dag :) kramar

2008-10-16 @ 14:08:36
Postat av: Lisa

Du är visst en nörd, mohahahha!

2008-10-16 @ 16:01:26
Postat av: Frida

Haha, min frukost var ju liite bättre än din Tanja! :P du vet väl att det är den viktigaste måltiden på hela dagen? ;)



Lisa. Jag är ingen nörd. :(

2008-10-16 @ 19:26:38
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Tanja

jo jag vet, men lat som man är har jag aldrig mat hemma. DEt äe ju bevisat att de som äter frulle har lägre bmi (om man ska tro reklamen för flingor :P )men o andra sidan är jag ganskla nöjd med mitt bmi. haha annars då? puss

2008-10-16 @ 19:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0