Min måndag

Började jobb 6,15 imorse.... Det är fan inte kul! Jag kan inte somna på kvällen, även om jag varit trött hela dagen, kan inte koppla av. Stört jobbigt. Man är inte så pigg under dagen sen... går som en zombie och är inte alls rolig.
När jag kom hem sov jag 2,5 timme och det var sjuuukt skönt. Vad faktiskt lika trött när jag vaknade igen, men det var ändå skönt att sova. Blev knappt ens störd av att systern kom in och fixade med internetgrejerna... haha!
Jag som är väldigt lättväckt och lättstörd. Nog om min sömn, så intressant är det faktiskt inte, inte ens för mig...

Jag har varit i stan idag med Teres. Det var skoj! På stan o på stan, vi satt i flera timmar på espressohouse för att sedan gå igenom Hansa, eller vad det nu är, kan inte skillanden mellan Hansagallerian och NK eller vad det heter. Gamlingarna brukar kalla det olika saker, jag kallar allt där Hansa.... :P
Köpte ett billigt luder-puder från H&M, hoppas det kan funka ett tag tills jag kan köpa ett nytt bra.
Hatar när man köper för mörkt puder.... det är mycket jobbigare än för mörk fondation.... Pudert blir fläckigt.

Nu ska jag titta på www.k3.mil.se och se om det står något intressant om jägarprovet eller slutövningen... För Andy alltså. Hittade inget speciellt roligt.... Bara coola bilder.... Ett Herkulesplan ser ju ganska stort ut...
Så himla tråkigt att jag aldrig får se vad tusan det är Andy pratar om... Förutom på bild.... Men, snart är det äntligen över och jag får hem honom på heltid. SKÖNT!!

Nu blir det lite tvtittande. Byyye.


Kommentarer
Postat av: berit

hahaha :D, ja jag fick en kommentar av lars, blev lika förvanad som du, men är det inte gulligt att han tar kontakt med sina fans? Nä det är inte ett skämt :P

2008-10-20 @ 22:18:22
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0