Idol+träffaAndyfredag

Idag har jag varit hemma från jobb. Hade feber inatt och feber när jag vaknade. Not nice. Var där en halvtimme för att öppna, när nästa personal kom så stack jag hem och sov i några timmar till. Sov alltså från 22.15-11.50 idag....
Jag är så KLEN att det finns inte! Usch!!
Måste fanimig motionera lite mer. Jag ska bli superwoman IRL! ;)
Haha, skämt å sido. Jag måste faktiskt bli lite mindre klen. Ganska mycket mindre klen.
Helst innan den 3 november när jag ska börja med hyposensibiliseringen, man kan ju må dåligt av den.
Så snabbt går det ju inte att bli mindre klen tyvärr. Men lite mindre klen kanske jag blir? :P
Om man med ett ord blir "mindre klen"... Är det att man blir starkare? Hm. Haha.. Låter som om man blir starkare i själen, inte kroppen... eller jo, kanske musklerna. Nåväl, vi kör på att jag ska bli STARKARE!

Idag ska jag äta med Lisa, Kim och min kära mor. TACOS! Fan, det älskar vi ju! (Jag ska "svulsta" som mina kära vänner säger. :P)
"Svulstade" en bulle idag, samt 1½ kopp oboy och en dammsugare. Sen ville jag gärna göra mig av med det i toaletten eller något, fan vad jag mådde illa. Hade ätit väldigt för mycket. Någon har "töjt in" magsäcken.
-5,7.

Senare blir det Idol, och sen kommer älskligen! =)
SÅ MYSIGT! =)
Vet bara inte hur jag ska lyckas se idol till 21.30 och vara på centralen 21.50.....
Det löser sig!

Nu ska jag bädda min säng och lägga mig och läsa lite.

Vi hörs gott folk!
Baaai!

Kommentarer
Postat av: Elise

Haha jag är nog uppe i 20 kolor snart.... Vad fan det är bara fredag en dag i veckan =) Hade också velat ha tacoooo.....

2008-10-17 @ 17:33:51
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: Tanja

Jag satte precis i mig 115g kladdkaka och det va inte ens gott :S jag har nog töjt ut mig mage :P haha hoppas att maten smakar. kramar

2008-10-17 @ 20:45:23
Postat av: Frida

Hahaha, du Tanja, det är många kalorier i en sån. ;) Lite över 500 skulle jag tippa! :P

Maten var UNDERBAR! :D

2008-10-18 @ 10:22:09
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Tanja

Jajaja. Kalorier hit kalorier dit, då får jag äta mindre av nått annat :P haha nä skämt o sido, kladdkakan va väll inte så himla bra :( aja nu ska jag iväg och köpa ett choklad. (beundrar din viljestyrka :) )haha ha en finfin dag. kram

2008-10-18 @ 13:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0