Idolnörden


Denna låten gjorde johan skitbra, eller hur? Idolnörden nummer ett... haha, men när man sitter och söker på youtube och hittar något bra vill man ju dela med sig....
Underbart tema i fredags. abbatema.
Alice, Anna, Robin B, Kevin.. Det är nog dom fyra bästa, tycker jag. Och Johan.
Jag är faktiskt trött på Lars, tyckte han var för överdriven i fredags.... Det är idol, ingen musikalidol (tyvärr!).
Fast han är ju väldigt gullig. Och sjunger bra.
Håller fortfarande fast vid Robin B för hans audition, den var perfekt.
Sådär ja, nu har jag töntat mig tillräckligt.

SAKNAR ANDY.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vem går ut ur rummet när du kommer? Ska jag spotta på dem? :P Snart biiiiiiiio! Puss

2008-10-26 @ 11:42:05
Postat av: Bex

lars är nice... johan tycker jag faktiskt ska åka ut nu. han behöver ett år på sig så rösten kan stabilisera sig från målbrottet..:)

2008-10-26 @ 19:28:31
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: berit

huuur kan du säga så om lars?? hur , alltså jag menar.. HUR?? :O lars är en idol om någon!! Blev liiite ledsen nu :(. Han är orginell vilket han är ensam om i den tävlingen. Han är riktigt cool ;D..

Dessutom är jag kär i han :).. haha, ;)

2008-10-28 @ 19:28:06
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0