Idolkväll med modeeellaa

Vid sju stack jag hem till Nathalie, och hon och Daniella (en trevlig prick!) lagade mat... Jag höll mig undan när det gällde det, mest för deras skull. (Måste börja träna på att laga mat...)
Det blev iallafall kyckling i ananasgojs, med ris. Det var gott!
Sen blev det idol, och ja, jag hade väl rätt igen.
Elias åkte, jag sade att Elias, Robin E (?), eller .... han blonda.. vad han nu heter.. Han som sjöng Bingo-låten?, kunde åka.. Och vilka tre var kvar till sist? Jorå...
Nu blev jag osäker på om dom tre verkligen var kvar sist, men iallafall, ingen av dom kommer bli Idol 2008. (HOPPAS JAG!)

Natta har ju precis flyttat till en etta, med PERFEKT läge. UH.. Jag vill också bo där!
Lisa har en fin etta, Natta har en fin etta.... Jag vill också!!
Snart är det dags att börja söka... vågar man utan fast jobb?

Imorgon är det jobb och sedan kanske jag ska umgås med Elise. :)

Nä, nu är ögona trötta, ska sova!

Är fortfarande helt lycklig för att Andy ringde..:D
När han kommer hem ska vi fira hans födelsedag, OCH att han får jägarbågen! (Dvs, att han har fått en jägark*k (1,25 m.)

fiiin
(inte färdigklädd..)

typ första pussbilden på oss... weii.. sliskpuss :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0